Teknisk support

IT er fedt, når det virker – men kan være temmelig belastende, når det ikke fungerer. Her har vi samlet de tekniske udfordringer, vi er stødt på gennem tiden, samt hurtige tips og tricks til løsninger. Står du med et akut behov for teknisk support, kan du finde vores telefonnumre i bunden, men ellers vil vi råde dig til at afprøve disse punkter først.

Jeg kan ikke logge ind på kurset/kurserne, og den viser ikke nogen fejlmeddelelse, der indikerer hvorfor det ikke lykkes

  • Skriv kodeordet ind og tryk på “øjet” i højre side for enden af kodeords-feltet, så du får vist det skrevne kodeord
  • Tjek om der har sneget sig et mellemrum ind efter kodeordet og slet i så fald dette
  • Tryk på “Aktiver”-knappen

Videomodulerne kan ikke afspilles

  • Prøv at genstarte din webbrowser ved at lukke siden ned og åbne linket igen – eventuelt i inkognito/inPrivate tilstand
  • Prøv at benytte en anden browser (fx Microsoft Edge el. Google Chrome)
  • Spørg din interne IT ansvarlige, om jeres organisation har en firewall, der blokerer for eksterne forbindelser (fx VIMEO, som videomodulerne afspilles fra) – hvis det er tilfældet, kan I undersøge om firewallen kan pauses eller indstilles til at godkende forbindelsen
 
 Videoafspilleren viser ikke fuld skærm-ikonet
 
  • Prøv at genstarte din webbrowser ved at lukke siden ned og åbne linket igen – eventuelt i inkognito/inPrivate tilstand
  • Prøv at benytte en anden browser (fx Microsoft Edge el. Google Chrome)

 

Driller det stadig, eller er du stødt på andre tekniske udfordringer, som vi bør kende til?

Så er du meget velkommen til at kontakte os på:

Simon Grund Sørensen / simon@belastningspsykologi.dk 
+45 26 53 35 33

Nynne Kjøller-Svarre / nynne@belastningspsykologi.dk

+45 30 31 24 42